torstai 22. marraskuuta 2012

Nukkesuunnitelmia


Tosiaan. Ajattelin tällä kertaa esitellä miun tulevia nukkeja. Tosin niitä tuntuu olevan aika paljon, mutta tässä nämä varmat 8D

Lunatic Queenia oon halunnut siitä lähtien kun aloitin nukkeilun, eli noin vuosi sitten. Lisäksi oon keksinyt tälle ah niin täydelliset kustomi-suunnitelmat.
Kyllä, Mao on massa, mutta kun aaww niin söpö. >u< Hoho loistava poikaystävä Jimmylle. BD
Sucren piti olla alunperin mun ensimmäinen nukke. Haluan sen osittain siksi, että omistan tuon saman mekon vieläpä samassa värissä 8'D Ja byulit on on sulosia, oon aina tykännyt niistä. (Tia sanoo mua aina byuliks >///<) Itse asiassa oon varannut Sucren Pullip salesista mistä saan sen halvalla, eli neito rantautuu tänne mitä luultavammin joulun aikoihin. :3

Joo tosiaan mulla on ollut hiukan kiireitä niin blogin päivitys on jäänyt sit vähän vähemmälle, onneks Tia on sit postaillu miunki puolesta. ^^ Oukay, seuraavaan postaukseen. 83
-Bea

1 kommentti: