lauantai 7. joulukuuta 2013

[keksi tähän oma otsikko]

Huhhuijaa kun tämä postaus on myöhässä. Aijoo, huomatkaa hyvin *köh* syvällinen ja *köh* kekseliäs otsikko, oon aika ylpeä. Käytiin Tian kanssa kuvaamassa nukkeja en muista edes milloin, mutta teknisten vikojen (teknisiksi vioiksi siis lasketaan se ettei vaan muistettu/jaksettu tehdä tätä) vuoksi tämä postaus näkee päivänvalon vasta nyt. Tässä välissäkin on ehtinyt tapahtumaan vähän kaikkea, mm. nukkemiitti. Lisäksi kustomoin Misan vihdoin (ei se lojunut palasina kuin vain kuukauden tai pari, eh heh) Siitä kuvia siis tässä lähiaikoina. MUTTA itse asiaan eli kuviin:

*GASP* Bea the pedomies iskee ja ottaa kuvia pikkutyttöjen alushousuista


Kuten ehkä huomaatte, tykkään enemmän ottaa mukataiteellisia lähikuvia (osittain koska nukkejen asettelu kuvia varten on yhtä tuskaa) Mutta ei huolta, onneksi Tia kompensoi tätä postausta vähän järkevimmillä kuvilla.
------------------------------------------------------------------------------------------
                                   Jatketaan Aiko linjalla, nämä on tosin mun kuvaamia.






Anteeksi taas kerran tauosta, ei vaan oo ollu nukkefiilistä. :'D Asia on kuitenkin hieman parantunut, sillä olen saanut nukeistani vihdoin siedettävän näköisiä (ja kyllä, poden todella suurta alemmuuskompleksia nukkejen suhteen). Miyu on saanut uuden peruukin, kuten myös Amai ja Shadow on saanut uudet ihanat vaatteet. Aikoonkin olen ihan tyytyväinen, rakastan tuota läpinäkyvää kroppaa ja sitä kuinka se tuo vähän erilaista ilmettä verrattuna normi vartaloon.
      Alemmuuskompleksista puheenollen, myös kuvaaminen on mulle tosi vaikeeta koska kaikki muut tuntuvat tosi paljon paremmilta. Joten kritiikkiä otetaan vastaan, samoin parannusehdotuksia, sillä haluan oikeasti kehittyä kuvaajana!
      Kiitos muuten uusille lukijoille, toivottavasti jaksatte seurata blogiamme, vaikka näitä taukoja nyt tulee vähän joka väliin.♥ Jokainen teistä on tärkeä meille, ja teidän takia me (tai ainakin minä) jaksamme pitää tätä blogia. :)

♥: Bea & Tia

1 kommentti:

  1. Ihania kuvia! ^3^ Ei mun mielestä ainakaa mitää valittamista. Tekemällä oppii ja hiljalleen tulee paremmaksi kuvaajaksi vaikkei sitä itse ehkä huomaakaan! :D

    VastaaPoista